Wykonaj przed lustrem rozgrzewkę narządów mowy.
Kl. III
Przypomnij jak prawidłowo należy wymawiać głoski
syczące, powtórz głośno
i dokładnie sylaby:
sa, so, su, se, sy
asa, oso, usu, ese, ysy
as, os, us, es, ys
Następnie odczytaj na głos poniższy wierszyk:
“Słówka”
Zapytała mądra sówka
– Jak piszemy trudne słówka:
stół, klasówka, suwak, pustka,
sum, truskawka, sokół, chustka?
i pytała ciągle sówka:
Jak piszemy trudne słówka:
Sówka, pusty, mus i usta
i spódnica i kapusta.
– Jak piszemy trudne słówka:
stół, klasówka, suwak, pustka,
sum, truskawka, sokół, chustka?
i pytała ciągle sówka:
Jak piszemy trudne słówka:
Sówka, pusty, mus i usta
i spódnica i kapusta.
Kl. IV:
Powtórz głośno i dokładnie sylaby:
ża, żo, żu, że , ży
aża, ożo, użu, eże, yży
Kl. I
Powtórz głośno i dokładnie sylaby:
cza, czo, czu, cze, czy
acza, oczo, uczu, ecze, yczy
acz, ocz, ucz, ecz, ycz
Rozwiąż zagadki:
Oddział „0”
Zabawa z literką:
Niech dziecko wybierze sobie jedną
literkę, np. A. Musi znaleźć jak najwięcej słów zaczynających się na A. Zabawę
można ograniczyć do jednej dziedziny czy grupy. Na przykład – zwierzęta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz